Tjejbesök!



Idag har jag och mina grabbar haft besök av 2 söta tejjor!

Ida och hennes dotter Jouline kom och fikade lite med oss redan vid 10 i förmiddags och vi hade så mycket att ventilera att dom stannade här i nästan 5 timmar. Jättemysigt va det!

Albin hann med att både vara ute och busa med Alice, bada en lång stund och mysa med bebisar, dessutom fattande han ett väldigt tycke för gulliga Ida...

Båda bebisarna (som det bara skiljer en dryg vecka på) har vart jättegoa, pratat, skrattat och vart väldigt vakna, dessutom passade dom på att göra bajsexplosioner i blöjan båda 2...

Nu ska jag mysa upp mig i soffan med båda mina killar i väntan på kvällen på fredagsmyset!


Kommentarer
Postat av: Ida & Jouline.

Tack för en jätte mysig dag.

Får vi snart göra om :)

Kram

2011-01-28 @ 17:04:37
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0