Vilken lillebror!

Inte kostigt att jag ammar stup i kvarten! Lillebror har gått upp 580g sen förra onsdagen (runt 200 gram i veckan är "normalt"), hans kurva har gjort ett jätteskutt uppåt och vår gulliga sköterska tyckte inte alls att det var konstigt att jag ammat så mycket...

Nu har vi kommit hem från BVC och jag går här och packar lite medan lillebror sover och pappan är iväg med storebror på skidhandske-shopping i stan. Jag brukar aldrig vara ute såhär sista dagen och leta vantar men David är expert på att aldrig få med Albin hans kläder hem när dom har vart någonstans så nu har vi bara ett par skidvantar kvar här hemma och det går ju inte. Man kan ju annars tro att det bara är att åka tillbaka och hämta vantarna där man glömt dom men då behöver man ju komma ihåg just vart man la dom sist...



Kommentarer
Postat av: Mamma

Lillebror har fått runda, goa kinder såg jag idag. Nu får jag inte se mina älsklingspojkar på en vecka...

2011-01-07 @ 22:42:32
Postat av: Anna

Heja Lillebror! :)

Kör försiktigt upp idag, såg att det skulle bli riktigt busväder uppåt.

Och om du får tillfälle till lite skidåking kan du väl åka lite för mig oxå? ;)



Kramar!

2011-01-08 @ 12:13:31
URL: http://annaskortoscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0