Fler projekt på gång...

Idag har jag hållt på med mitt nästa projekt här hemma. Mina möbler i vardagsrummet ska oxå få bli vita så jag har slipat, torkat, målartvättat & grundmålat 6 stycken stolar. Stolar med en hel del "krusiduller".

Även bordet och skåpet/skänken ska få sig en omgång (eller 3). Men först ska jag måla alla 6 stolarna med täckfärg 2 gånger och sen slipa till dom lite så dom ser lite slitna ut.

Jag vill bara passa på att varna alla mina trogna bloggläsare att detta nog kommer ta ganska mycket av min tid så bloggen kan nog bli lidande ett tag framöver, men jag ska göra mitt bästa för att försöka hinna titta in då och då.

 Förresten, jag har slutat amma. En dag i förra veckan så sov Emil faktiskt till 6.30 och då tyckte jag inte det var någon idé att amma honom på morgonen utan vi gick upp och han fick gröt istället. Så helt plötsligt så var det bara så och nu känns det nästan lite vemodigt, att veta att jag aldrig ska amma mera.

I morrn ska jag & Emil träffa mammagruppen och sen hoppas jag hinna måla mina 6 stolar en gång till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0