Lill-semester...

Vi har ju vart på Astrid Lindgrens Värld i veckan!
Jag har massor med bilder men jag orkar inte gå igenom dom nu så jag visar bara lite husbils-mys!
Har jag sagt det förut kanske, jag älskar våran husbil!!


På vägen till Vimmerby körde vi om Örkelljunga och köpte oss ett förtält för vi hade ju hört att det skulle regna...
Barnen sov som stockar i sina "sängar" och på morgonen låg dom upp i vår säng och bara myste medan vi bäddade i ordning. Frukost i förtältet är ett måste!
Det utlovade regnet lyste med sin frånvaro och vi hade på torsdagen VARMT. Lillebror fick svalka av sig i diskbaljan utanför tältet...


Kommentarer
Postat av: Malin

Visst é de mysigt där. Längtar dit varje år, har varit där tre gånger sen embla var 2. Ingen sen Tuva föddes. Borde vara dags igen. Jag älskar att gå där som vuxen!!!



saknas bara en egen lite husvagn att bo i :-/



Kram

2011-06-13 @ 13:17:01
URL: http://www.femifamiljen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0