Till salu!

Ja, nu är vi klara. Klara med barn så nu ska inget sparas längre, i alla fall inget som tar massa plats.

Idag har jag gjort i ordning vagnen så nu är den till försäljning.


Det är en Teutonia Prestige kombivagn -06.
Använd ganska lite, till 2 barn och i väldigt fint och välvårdat skick.
Mjukliften är knappt använd alls faktiskt.

Den är svart, mjukliften är svart och röd. Sittplattan är vändbar och även den är röd på baksidan om man vill ha det. Det är luftgummihjul (alltså sånna man slipper pumpa för det är ingen slang i). Handtaget är ställbart och vändbart så man enkelt kan flippa över det om man behöver byta körriktning.
Skötväskan är Teutonias tillhörande och vi har även en Teutonia ståbräda som är helt ny, bara använd ett par gånger.

Vi hade tänkt oss 1500:- så om ni vet någon som är intresserad, skicka gärna ett litet mail eller en kommentar.

[email protected]

När jag ändå är i röjartagen så har jag en sittvagn stående som inte heller är använd särskillt mycket.


Luftgummihjul (behöver inte pumpas)
Stor varukorg
Fullt liggläge
Justerbart handtag
Svart & grå

200:-


Kommentarer
Postat av: Lina

Var skall Emil sitta i....;)

2011-06-27 @ 13:45:17
Postat av: Anneli Carlsson

Hej!

Det var vi som "snodde" sittvagnen från din veranda! Är mycket nöjda över denna vagn! Sonen sov in den igår kväll när vi var på kalas, perfekt med fullt liggläge. Något vi saknat!

Men skulle såklart vilja betala för oss! Maila mig ditt kontonummer så för jag över pengar!

Mysig blogg du har! Mvh Anneli

2011-07-04 @ 17:24:04
URL: http://annelicarlsson.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0