Vi buzzar!

Och med vi menar jag, jag & Pyzen.

Vi är buzzadorer och för en tid sen fick jag hem Pro Plans kattmat från Purina. Eftersom Kajsa & Pyzen är 8 år i år så är dom ju seniorer och vi fick prova en sort som heter Vital Age 7+.

Kajsa äter ju inte torrfoder alls, det har hon aldrig gjort men Pyzen äter gärna.
Tyvärr har Pyzen alltid haft kass mage och att byta torrfoder gör att vi får torka mycket löst kattbajs i tvättstugan (och om man har otur, på en hel massa ställen i huset.). Vi har alltid haft riktigt torrfoder, från Royal Canin och det funkar för det mesta bra. Nu när vi började prova Pro Plan så fick vi givetvis ett par lösa bajsar men sen har det vart lugnt.

Kommer vi att byta?

Njae, jag vet inte. Vi har inte märkt att han skulle vara piggare, ha finare päls eller så utan det är väl samma som med det vi brukar ha. Finns den att köpa där vi köper all annan mat så bytar vi nog för vi måste alltid åka till en annan affär för vårt nuvarande foder.

Vill du oxå bli en buzzador och få chansen att få prova nya grejer, gå in här och registrera dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0