Bakat ännu mer!

Idag har jag bakat ännu mer! Ett helt lass med härliga piroger ligger i frysen och väntar på att få följa med på diverse utflykter. Jag ska lägga ut både bilder och recept tänkte jag men det har vart fullt upp idag så jag har inte hunnit med det och nu är det sent och jag sitter bara här en snabbis medan jag borstar tänderna.

Jag har som sagt bakat, tvättat, dammsugat, solat, fikat hos mamma, duschat och gjort mig (och barnen) i ordning för kvällen. I kväll har vi nämligen vart hos mormorn & morfarn på mat och fika. Nu har vi kommit hem, barnen ligger i sina sängar och jag ska göra desamma, i morrn är det 100% uppladdning inför modevisningen som gäller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0