En söndag i köket...

Det är tur att jag trivs så bra i mitt kök för där har jag vart i stort sett hela dagen idag!

Det blev 3 limpor bröd, 4 stora kanelflätor och en stor söndagsmiddag!

Lailas goda bröd!


Stooora kanelflätor!

Medan jag höll på att dona för fullt i köket så hade jag Albin till hjälp i mellan åt, och när jag hade kameran i högsta hugg så ställde han sig i "pose".


Världens bästa Albin!

Han har vart pigg i stort sett hela dagen, och somnade gott nu i kväll.
Jag och pappan hade varsinn trött pojke i famnen till Mästarnas Mästare.


Pappan tog tillfället i akt att såga ner vårt stora japanska (eller é det kanske kinesiska?) körsbärsträd på framsidan. Det har växt helt konstigt och efter att det har blommat över så ser det skit mesigt ut, knappt några blad alls, bara spretiga grenar. Dessutom blommar det ju bara i en knapp vecka.

Vi ska planera ett nytt träd där och så ska syrenhäcken fortsätta längst med staketet.

Nu ska jag knalla upp och lägga mig, mina ögon har vart grusiga i flera timmar!


Kommentarer
Postat av: Vivan B

Åh så gott de såg ut Charlotte! Jag har bjudit på dina goda sega havrerutor, till mina pojkar i kväll. Dom va helt underbara.

2011-03-27 @ 23:26:35
Postat av: Rigmor

Det var så himla god middag vi fick idag av er.Vetebrödet och kakorna var det mersmak på. Tackar så mycket.

2011-03-28 @ 08:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0