Härliga fredag!

Även fast man är hemma så är fredagar alltid speciella.

Vi började dagen med att bada lite. Anna & Ella var såklart med och efter det följer den obligatoriska fredagsfikan på Veras innan vi åker hem. Lillebror har vart på gott humör och smajlat upp sig så.

Efter badet & fikat så åkte vi till Hajen och handlade.
Jag fortsätter med mina fredagsmiddagar, alltså att jag ska laga nåt jag aldrig lagat förut och idag har jag köpt med mig en hel bit ryggbiff, en rulle smördeg, mandelpotatis, palsternacka, sötpotatis, jordgubbar, passionsfrukt och mörkchoklad.

Jag vet inte än vad det blir så det får bli ett senare inlägg men det lutar givetvis åt smördegsinbakad ryggbiff och till det rostade rotfrukter och kanske en rödvinssås, vad tror ni?

Jordgubbarna och chokladen tänkte jag att vi ska göra chokladfondue av ihop med banan, kiwi & ananas.

Fast nu först är det bäst att sätta igång en maskin tvätt, gå över med dammsugarn och gosa med pojkarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0