Testat!

Som ni kanske har sett på mina tidigare inlägg så har vi testat på både en ny, fantastisk god kvällsmat och en minst lika god kaka till kaffet!

Idag har Albin fått vara på dagis en sväng. Jag ringde och kollade med dom om det var ok att vi bytade dag, så får han vara ledig på fredag och det gick ju jättebra. Mormor har passat Lillebror och jag har vart och fått massage, lite mamma lyx såhär en onsdag. Jag fick lunch av mamma och när vi hämtat storebror på dagis så kilade vi över och handlade så vi kunde laga mat.

Lillebror var jättesnäll och satt i sin babysitter och kikade på oss hela tiden. Brorsan kom in och åt kvällmat med oss och även han gillade både maten och kakan starkt!

Nu i kväll har jag vart och tränat och nu är det äntligen Grey's på tven!


Bilder på fina PartyLite lyktan som för tillfället bor hos mamma...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Den får gärna bo här. ;-)

2011-03-16 @ 21:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0