Bara jag!

Jo, ni förstår att jag, (som inte bryr mig ett skvatt om hur jag ser ut...) har vart och gjort mina naglar hos en professionell nagelterapeut och jag är såååå nöjd!
Kanske bryr jag mig lite om mitt utseende ändå?


Hos Anna på Naglar & Sånt i stan satt jag i 2 timmar och bara fick mina naglar omskötta.
Som ni kan se på bilderna så hade jag ju knappt något som är värt att kalla naglar innan och eftersom jag ju faktiskt ska på bröllop så vill jag vara fin och vem vet, kanske kan detta hjälpa mig så jag slutar bita på mina naglar...

Jag är så ruskigt nöjd och mina naglar är alldeles lagom långa (även om det fortfarande är något ovant) så jag bara måste rekomendera er att titta in hos Anna på Västra Vallgatan (Salong Victoria).

Vill man inte som jag, göra sina naglar längre, så kan man bara fixa till dom och stärka den befintliga nageln (som min mamma gjorde som oxå var med).

Där satt jag alltså, ensam (jo, Anna var ju förstås med...) i 2 timmar, utan barn och bara blev ompysslad, mammalyx på hög nivå!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Blev ju skit snyggt. De e du värd, riktig mammalyx!! Å jag tror bestämt att de bor en liten "pinuta" någonstans inom dig! :)

2011-05-12 @ 17:39:45
URL: http://neavarld.blogg.se/
Postat av: Anna

Jättesnyggt, Charlotte!!

2011-05-12 @ 22:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0