Den galna shoppingen & min vinst!

Jodå, jag har vunnit, JAG!!
Det händer aldrig mig så jag har svävat runt på rosa moln i eftermiddag! Jag gjorde till och med en glädjedans i köket när jag fick vinstmailet så Albin skratta så han höll på att kissa ner sig!

Vad har jag vunnit då?
Jo, i början på mars fick jag ett mail från Skistar där dom skrev om en "slogan-tävling" dom hade och eftersom jag själv är precis urusel på att både rimma och dikta så bad jag snällt lilla mamsen som är jättebra på sånt.

Såhär stod det om tävlingen:
"En kort slogan som berättar varför vi valt att åka till Hemsedal"
"Juryn premierar nytänkande och påhittighet i sin bedömning"

Detta diktade mamma ihop i en hast:
"Efter att alla fina bilder på Hemsedal ha sett,
var valet om skidsemester nästa år väldigt lätt.
Att bara få susa ner för dessa vita fjäll,
och mysa i stugan när det blir kväll.
Här finns ju allt för både liten och stor,
om jag ska säga vad jag tror.
Släng dig i väggen, Kläppen och Zell Am See
Nu väljer vi Hemsedal i landet Norge här "breve"!"

Visst är hon bra, min fina fina mamma?

Nu har vi skidsemestern klar för 2012!!

Efter gårdagens galna shopping i Ullared så åkte ju alla nyinköpta kläder till lillebror, i tvätten, innan jag hann fota. Men jag fotade i morse, här kommer några av mina fynd. Bilderna är verkligen urusla men ni får hålla tillgodo.


Kommentarer
Postat av: Lina

Grattis till vinsten!!!

2011-05-20 @ 14:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0