"Nu grönskar det i dalens famn..."



I vår trädgård och runt omkring blommar och grönskar det som aldrig förr!
Bärbuskar, fruktträd, potatisplantor, syrener, liljekonvalj och träd.
Längst ner har vi mitt fina föräldrahem,
jag var bara tvungen att ta en bild när jag hade kameran i högsta hugg innan idag.

Vad har vi annars gjort idag, förutom att dansa glädjedansen i köket.
Jo, i morse kom barnens farmor hit och passade barnen medan jag hade en fotografering.
När jag var klar så började jag & Albin med middagen medan Lillebror fortfarande sov.

Efter middagen gjorde vi oss klara för att knalla bort till lekplatsen och träffa Albins bästa kompis, Oscar, hans mamma & lillebror Alex. Vi hade med fika och det var som vanligt supertrevligt!


Mina fina killar!

Nu i kväll har jag jobbat lite med bilderna och sen var vi hemma hos Micke och kikade på hans urgulliga kattungar. Nu blir det Of the Map på 5:an och sen sängen för i morrn väntar nya uppdrag!


Kommentarer
Postat av: Vivan B

Åh va vårblommorna blir vackra genom din kamera Charlotte, man riktigt kan känna doften.

2011-05-18 @ 22:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0