Sommar?

Det kan man verkligen fråga sig!
Idag har vi levt precis som vi gör på sommrarna. Ätit ute, fikat ute, vilat ute och alla fönster och dörrar har stått på vid gavel!

David var ju på svensexa igår och jag brukar aldrig ha minsta förståelse för bakfylla eller ens dagen-efter-trötthet, men jag var väldigt snäll idag... Han har inte alls vart dålig på något sätt men eftersom Albin väckte honom redan vid 6 och han kom hem vid 01.20 så var det kanske inte så konstigt. Jag köpte i alla fall en coca cola till honom när jag var i affären och  det tycker jag är stort!


Efter maten hamnade han i en trötthets-svacka men jag tog ju hand om disk och tvätt så han fick vackert underhålla barnen och då vaknade han till liv rätt fort och sen var vattenkriget i full gång!



På eftermiddagen fick vi fikagäster och senare framåt kvällen satte David upp dom sista skenorna i fotostudion så jag ska ut och fixa lite där i veckan tänkte jag.


Jag gick runt med kameran och passade på att ta kort på vår älskade lilla pärla (husbilen) som nu är hemma hos oss igen efter vintervilan. Albin hjälper David att lägga upp vinterdäcken på vinden.

Nu har vi kollat på Mästarnas Mästare och det ska bli mer än lovligt skönt att krypa ner i renbäddade sängar och bara somna, jag älskar att sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0