Vilken dag!

Albin har frågat mer än en gång idag om det är sommar nu...

När vi hade kramat och pussat ordentligt på pappan som åkte iväg på svensexa tidigt i förmiddags så åkte jag och barnen ut till Öströö där vi mötte upp Anna, Ella, Noa, Linnéa & Leia.


Ljuvligare än ljuvligast.


Vid 14 var vi hemma igen och då var vi ute i trädgården ett par timmar och vattna, hängde tvätt, lekte lite och sen gick vi in och värmde på gårdagens rester (som var minst lika goda idag!) till middag.
Mormorn kom cyklades nu i kväll och när hon kom så gick vi en härlig promenad i samhället.


Albin i klättertagen på en lekplats


Medan mamman fotar & busar med storebror passar mormorn på att busa med lillebror!



Väldigt rolig gunga!

Efter promenaden följde mormorn med in och hjälpte till med nattningen. Jag gick och duschade med Albin medan mormorn tog hand om Lillebror. Sen hade jag & Albin popcorn-mys i soffan medan mormorn matade lillebror.
Albin gick och la sig, väldigt nöjd efter popcornen men lillebror var inte alls lika trött och somnade inte innan vid 21. Själv ska jag oxå snart gå och lägga mig, tänkte kolla på tv i sängen och bara mysa.
I morrn ska det bli så roligt att höra hur grabbarna haft det på svensexan!

Natti natt!


Kommentarer
Postat av: Anna

Japp, en riktigt härlig förmiddag hade vi!



Kram kram!

2011-05-07 @ 22:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0