Bloggutmaning!

Jag har fått mig en bloggutmaning utav Jonna. Har du inte varit inne och kikat på hennes blogg, hon väntar sitt andra barn nu om bara ett par månader..

1. När ingen ser eller hör mig…

… gör jag nog faktikst inget särskillt. Jag är som jag är, alltid och för alla, tyvärr.

2. Jag går aldrig hemifrån utan…

… skor & mobilen.

3. Min blogg heter som den gör för att jag…

… Jag började använda namnet "Fyrklovern" överallt på internet när man skulle ha användarnam och när jag sen startade bloggen så blev det ju lixom naturligt att det skulel heta hemma hos fyrklovern, eftersom bloggen i stort handlar om mig ocg mitt liv. Varför just fyrklovern? Jo för väldigt många år sen, väldigt många, så tatuerade jag in en fyrklover nere på ena ankeln.

4. Om jag vågade skulle jag…

… umgås och bjuda hem folk på vinterhalvåret med. Men tyvärr, emetofob som jag är.

5. Om tio år kommer jag …

… Förhoppningsvis leva på som idag, fast gift, med friska glada barn, jobba med det jag tycker om och vara på väg mot 40 (hua!).

Jag skickar utmaningen vidare till Anna, Lina, Lina, Linnéa & Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0