Första advent!

Nu är det nära, bara en knapp timme kvar!

Albin har sett fram emot att få kika i den första säcken och se vad där kan vara och jag ser fram emot en mysig frukost med det första ljuset tänt. Dessutom köpte jag vörtbröd på Gekås och det ska bli såååå gott.
Efter frukosten i morrn åker jag nog iväg några timmar på auktion och lämnar grabbarna hemma själva.

Idag har vi haft en riktigt härlig dag.
David tog med sig båda barnen ut hela förmiddagen så jag fick jobbat undan det jag behövde och sen på eftermiddagen stack han iväg på ärenden och då passade jag och Albin på att kika på några avsnitt av Sunes Jul medan Emil sov. Lagom till vi skulle fika kom pappan hem och Emil vaknade och vi hade lite av gårdagens efterrätt kvar som vi smaskade på.


Jodå, Emil fick med smaka, men som sagt, det är bara mörkchoklad och ägg i den bruna, inget tillsatt socker och det gillade han minsann.

Efter fikat gjorde jag och Albin oss klara för några timmar på tu man hand, på Gekås!
Åhhh va vi har haft det mysigt!
Albin har letat efter julklappar att önska sig och jag har fått handlat en hel massa fynd!
Vi tog varsin kvällsmacka mitt i shoppingen och jag är sååå nöjd.

Vi var hemma igen vid 20, lagom tills att lillebror somnat och vi fick slagit in några av fynden i lugn och ro.
Nu sover resten av familjen och jag ska minsann följa deras exempel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0