Kvällsmaten!

Idag hade vi ett helt lass med "American Pancakes" till kvällsmaten!



Dom var ruskigt goda och båda barnen & David åt som óm dom inte sett mat på flera år!
Det var enkelt och gick smidigt som attans att steka dom så det här var definitivt inte sista gången.

Varje onsdag så tränar både jag och David på kvällen och vi möter i princip varandra i dörren och i kväll var båda barnen vakna när jag kom hem vid 20.00. Så jag fick inte sövt bebisen och lagt Albin innan halv 9 och efter det fick det bli en pancake, banan och en kopp te.
Det jag ville komma till är att jag fortfarande sitter i träningskläder...
Grey's börjar 21 och det kan man inte missa så nu blir det en sen dusch och bums i säng!


Kommentarer
Postat av: Nina - Glamourmamman

Gudars vad gott :-)



Sv: Ja, dom är underbara!! Jag har köpt dem direkt via Casalls säljare (när jag jobbade på Asia Spa), men dom finns säkert att få tag på i välsorterade sportaffärer. Är osäker om dom har dom i stan faktiskt... Älskar dem! Mjuka som träningsbyxor, men ändå snygga till vardags.



Ha en fin fredagkväll!

2011-11-04 @ 18:49:34
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Pia

Låter görmumsigt. Kan man få receptet??? :)

2011-11-05 @ 08:11:05
URL: http://marlonzacco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0