Min lördagkväll!



Rosé, Datorn, tven och den stora soffan!

Vi kom hem nu vid 8, båda barnen somnade riktigt gott, nästan direkt efter att ha busat som galningar nu i kväll. Vi har nämligen vart hemma hos Albins bästis Oscar med familj ikväll och ätit.
Angela fixade egen pizza och till kaffet fick vi galet god kladdkaka med limetopping!
Det var verkligen toppen och dom har ett helt fantastiskt stort hus där barnen leker superbra.

Jag hann inte vara hemma särskillt länge innan vi gick bort till Angela & Nisse för jag och Anna har gjort Götet idag! Tro det eller ej men vi hann med både Bäckebol (Stoff & Stil och IKEA) & Nordstan!
Jag fick givetvis med mig en hel massa fynd hem och jag hoppas kunna visa några grejer inom kort men nu ska jag njuta av lugnet och att få sitta ner på rumpan för det är minsann inte ofta numera...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0