På väg...

Idag ska jag och Albin på en liten utflykt.

Jag har köpt en matservis på blocket som vi ska hämta hem, och när vi ändå är iväg tänkte vi kolla lite på IKEA och så.

Visst är den fin!

Matservis Rörstrand


I går hade vi en hel massa saker för oss. Jag jobbade en sväng, gick bort med barnen till mormorn, hem igen, jobba, tillbaka till mormorn och sen hem igen!
Emil somnade och jag hann jobba vidare en liiiten stund till innan han vaknade och vi fick åka till affären..
Hem, laga middag, äta och jobba lite till efter det. Kvällen blev inte så lång eftersom det tog en stund att bli klar, men jag hann kika lite på tv i sängen innan jag somnade.

I torsdags körde jag och barnen ett rejält träningspass på morgonen med en power walk/barnvagns jogg i Höråsen för att sen skynda hem och duscha, äta och göra sig klara för nästa utflykt.
Vi körde upp till Fritsla och hämtade hem vår nya pärla!


Nu väntar vi bara på det nya tältet som vi beställt och när det kommer ska vi sätta upp det och se så det passar, sen ska husbilen få krypa in i värmen och vila över vintern.

Men nu har jag verkligen inte tid att sitta här, barn ska kläs på, saker ska packas, bebisen ska förmiddagsvila och sen ska vi ju ge oss av!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för fiina ord :-)

2011-11-05 @ 14:12:14
URL: http://treprinsarochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0