Shoppingresultaten...

Eller i alla fall några av dom.



Jag köpte tyger och idag på morgonen sydde jag 4 stycken adventspåsar.
I stället för att ha paketkalender för varje dag så är det en för var advent. Inget avancerat alls utan tex i Albin första så får han en chokladkalender. Nästan alla paketen är dessutom klara...
Jag fick med mig en ny lampa hem från IKEA som passade alldels ypperligt!
Igentligen har jag sett ut en annan lampa men den är så fruktansvärt dyr att denna får duga tills jag blir miljonär.

Nu har jag jobbat i flera timmar här vid datorn och måste ta mig en liten paus men jag hoppas titta in lite senare med yttligare en uppdatering om vad vi gjort idag!


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad smart med adventspåsar istället, det blir ju en faslig massa paket som ska fixas och hängas upp till att tre barnen :-( Hur fick du den idéen?



Kram i jul och adventsstöket.



Ps, julmarknaden i Rönnås låter jättemysig, ska verkligen försöka ta mig dit!

2011-11-21 @ 13:45:23
URL: http://veckanmedmalin.blogg.se/
Postat av: Anna

Lampan ser ut att passa som handen i handsken där ovanför bordet, mycket snyggt!

Kram kram!

2011-11-22 @ 18:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0