Aj aj aj!!

Så klantig jag var i morse då, när jag skulle fixa fram gröten till Albin!
Vet knappt hur jag lyckades men jag fick i alla fall skållhet gröt på ringfingret och innan jag hann till kranen och sköljt av det så hade det lämnat ett fint rött märke. Jag kunde inte heller spola det särskillt länge eftersom båda grabbarna satt vid bordet och var hungriga. Nu när det gått ett par timmar så ser jag ju vilka finfina blåsor jag kommer att få där, precis bredvid förlovningsringen...



(Nästan så jag skyller liiiite på David faktiskt, tänk om där ändå suttit en vigselring brevid,
då hade det ju aldrig blivit såhär ;-))

Nu ska jag packa ihop grejerna, dax att träffa alla underbara bebisar i mammagruppen!


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh fy attans, det gör ju så ont!!



Kram kram!

2011-10-18 @ 11:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0