Överlevt dagen...

Japp, vi har överlevt den här dagen men det har vart ganska jobbigt...

Efter middag åkte vi in till stan, till Fyndmagasinet så Albin fick välja några saker för pengarna han fick igår. Det blev en helt galet vild liten radiostyrd bil, en paket med fingerbord, cykel & cross, några tattoos och en Blixten Mcqueen burk att förvara smådelarna i.

Väl hemma bjöd vi över mormorn & morfarn på fika, det blev en hel del över från igår nämligen.
Det testades leksaker fö fullt och planerades söndagsmiddag.
Jag har inte alls vart på topp idag, fortfarande ganska ont och pillerknaprande men jag har ju världens bästa sambo, som trots sin skada, tar hand om allt.

I morrn väntar (förhoppningsvis även för lilla mig) en högst spännande utflykt!
Vi blev nämligen av med vår husbil i går, det har vart ganska många intresserade och jag vill inte påstå att den vart svårsåld. Visst kommer vi att sakna den, men nu börjar ju vår jakt på en ny, något större och nyare och det ska bli så roligt! Vi har redan kollat en hel massa och har väldigt klart för oss hur vi vill ha det. Nu återstår bara att se om det blir som vi tänkt och hoppas!

Jag tänkte inte alls sitta uppe länge till för sängen lockar alldeles för mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0