Hämtat passen!

Idag på fömiddagen åkte jag och grabbarna och hämtade ut passen som blivit klara och det är ett måste att visa hur killarna blev på korten...



Albin tog det där med att inte få le och visa tänderna på fullaste allvar.
Emil lyckades tydligen bita ihop precis när kortet togs och det var dom jättenöjda med, jag däremot tycker han ser en smula märklig ut...

Vi hann även med att betala en annons, köpa en ny slang till vår vagn (som fick punka för LÄNGESEN nu...) och åka och fika med farmorn som fyller år idag.

Innan vi åkte hann vi dessutom baka en långpanna torparlimpa till kvällen och nu sen vi kom hem har vi sövt bebis, lagat och ätit mat, packat PartyLite väskan och nu har bebisen vaknat och behöver underhållas.

Den ena hörntanden har kommit igenom såg jag nu och den andra är ruskigt nära, men ska man inte få dom i mitten fram först?

Nähe, bebisen kallar!


Kommentarer
Postat av: Lina

Vart ska ni åka som kräver pass? Nyfiken ;)

2011-09-12 @ 17:21:03
URL: http://secretmom.blogg.se/
Postat av: Anna

Hihi, jag antar att det är en skugga, men det ser ut som om Emil har skägg! Men han e söt ändå!! :)

2011-09-13 @ 18:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0