Mobiltömning...

Som ni säkert märkt så har det vart lite dött här i bloggen i några dagar. Vi har vart på Sidvagns VM i Danmark med husbilen. Jag, David, pappa & barnen.

I går hade jag fullt upp. Åkte hemifrån vid 9 på morgonen och satte mig i soffan vid 20.30 på kvällen så det där med tid vid datorn får helt enkelt vänta...

Hur som helst så har jag tömt mobilen på bilder från dagarna som varit.










I fredags innan vi åkte så fixade Larry & Albin staketet på altanen.


Sidvagns VM i Danmark



David & pappa packar ihop allt innan vi ska ge oss iväg hemåt.





Albin & pappa kikar på racet.







Man blir väldigt trött av att vara på cross...


Kvällsbesök hos kattungarna.
Ponjo, Maja & Jussi.











Det får räcka för nu vaknade lillebror och vi ska äta lunch!


Kommentarer
Postat av: Ida & Jouline

Jouline skall börja i mitten på Januari är tanken o då börjar jag min tjänst igen.

2011-09-06 @ 17:09:48
URL: http://idaochjouline.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0