Träningsvärk? Ja, mest troligt...

I kväll var det dax, Work-Outen startade efter sommaruppehållet.

Jag trodde aldrig att jag skulle säga det, men det var efterlängtat. Inte själva träningen då för den är lika tråkig (sorry Lotta, inte ditt fel) som vanligt men min kropp skriker efter lite muskler & stretching!
Nu är risken överhängande stor att jag inte kan röra mig i morrn eller på fredag men det är smällar man få ta...

Kanske får soffans sista strykningar vänta till helgen.



På tal om något helt annat, i morse var vi inne på polisstationen och gjorde pass till våra små, det var väldigt spännande, tyckte båda två och jag lovar att försöka komma ihåg att visa er resultatet för Emil såg sjukt dum ut, som värsta byfånen men han som satt i luckan var visst väldigt nöjd eftersom han varken skrattade eller hade munnen öppen.

Albin tog det där med att vara allvarlig på fullaste allvar...



Gammal bild, men jag tycker det är så tråkigt utan bilder...


Efter polisen och handlingen så åkte vi hem snabbt, packade upp och gjorde oss klara för en promenad bort till lekplatsen där Albins kompis Oscar väntade. Medan jag var inne och packade ur den sista kassen så satt Emil ute i vagnen och väntade (hade bara lyft ur honom ur bilen och direkt ner i vagnen eftersom vi skulle gå direkt, jag skulle bara packa in kylvarorna...) när jag hör hur regnet fullständigt öser ner!

Jag är snabb i vanliga fall men det var på rekordkort tid jag lyckades få in vagnen med lillebror i, och då ska det tilläggas att vi fortfarande inte har någon trappa på framsidan (som jag har sagt förr, David ÄLSKAR att göra saker NÄSTAN klara...), så jag fick lyfta upp den på altanen.

Vi bestämde med Oscar, Angela & Alex att mysa inne hos dom i stället så det gjorde vi!
Dessutom blev vi bjudna på smarrig lunch innan vi åkte hem.

Emil var precis hur trött som helst och somnade direkt när jag la ner honom i sängen.
När han vaknade åkte vi bort till mamma och plockade äpplen.
Ok, jag tog en kopp kaffe oxå...


Bild från äppelsäsongen -09

På hemvägen åkte vi om dagis och lämnade av 2 papperspåsar med äpplen.
Själv gjorde jag äppelkräm när vi kom hem, det va himmelskt god!
Måste bara dela med mig av receptet, men det blir i ett separat inlägg.

Nu har jag som sagt tränat, duschat, ätit och ska gå och lägga mig,
det behöver jag och jag kommer somna som en stock!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0