Härlig vårdag!



Jag hinner inte med någon vidare uppdatering utan bjussar på en bild som vi tog idag när vi var ute och gick i Höråsen med mormorn.

Efter bus på lekplatsen, med Oscar & Alex ,på förmiddagen så åkte vi och hämtade upp mormorn för vidare färd mot staden. I stan tankade och käkade vi innan vi åkte till Karlssons i Veddige.

Vi hittade en del fynd och tog en snabb fika innan vi åkte hem och tog en härlig vårpromenad i Höråsen!

Jag hade med kameran och har massa fina bilder men det får bli en annan dag.
Efter att ha tagit hand om en rejäl pappershög på kontoret hamnade jag i soffan och nu är kontoret upptaget så för min del blir det en dusch och sen sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0