1 augusti tjugohundra...

Eftersom jag fick lite tid över igår och hann fixa med bilderna så kommer här bilder från 1 augusti lite olika år.
 
Vi börjar väl med förra året,!
 
 
Då hade vi just kommit hem från en liten semestertripp och fortsatte semeterfeelingen genom att äta frukost ute, på den då nya altanen. Senare på eftermiddagen var jag och Albin inne i stan och gjorde naglarna. Sista bilden är på en utslagen Emil, i vår säng med vällingflaskan i munnen. Det är hårt att semestra...
 
 Från 2010 hittade jag detta.
 
 
David grejade lite mer med taket på  garaget så Albin satt nedanför i sin stol och kikade.
Vi var en sväng på IKEA och på hemvägen blev Albin akut kissenödig och vi fick svänga in på en rastplats. På kvällen byggde grabbarna lego, i Albins gigantiska, ej ännu ombyggda rum och bebisen i magen var livlig och rolig att lyssna/känna på.
 
2009
 
 
Då höll vi som bäst på att bygga ut garaget. Men en paus på Öströö Fårfarm med fika och lammsafari, det har man alltid tid med, även om man blir lite trött...
 
2008
 
2008 hade vi en härlig sommardag, den 1 augusti, med poolhäng hela dagen lång!

Kommentarer
Postat av: johanna

hej, fantastiskt me små semestrar :-) Jag vet inte varför det inte går, har samma på min så ja va tvungen att installera Google åxå, och där e det inga problem alls.. Önskar att ni får en mysig semester ni med :-)

2012-08-01 @ 22:54:51
URL: http://treprinsarochjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0