Helgen

I helgen har det verkligen vart fullt upp och är igentligen fortfarande (bara det att jag har en förmåga att fastna inne på massa spännande sidor som säljer tillbehör till tårtdekorationer...), jag har ett helt minneskort fullt med bilder från gårdagens bröllopsfotografering som jag ska ta tag i.
 
Jag har i alla fall bakat lite i helgen.
 
 
Stor tårta (50 pers) på beställning...
 
 
...och en liten våningstårta till brorsan på hans födelsedag!
 
 
Albin hjälpte mig med tårtdekorationerna och hade tillslut mjöl i hela nyllet!
 
Vi har tagit oss lite tid tillsammans och gett oss ut på en liten cykeltur...
 
 
 
 
 
Och idag har David fällt träd som jag och barnen med stora ögon tittat på!
 
 
I väntan på limousinen som kom med brudparet så beundrade jag vackra Tjolöholmsslott.
 
 
I går kom brorsan och Julie förbi på varsin Segway, brorsans present av Julie, en hel dag på Segway!
 
 
Idag hemma hos morfar, efter att vi firat brorsan med mat och tårta.
Pappa puttade runt Emil på brorsans gamla BMX...
 
Nähe, nu får jag ta och sätta fart med bildredigeringen...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0