Annandagsäventyr...

Nu är hela familjen på väg på ett härligt annandagsäventyr, men mer om det får ni veta sen.

Vi har sovit gott allihopa och efter en god frukost och lite lek (och kiv och bråk oxå givetvis) packade vi väskorna. Men jag måste ju bara visa hur rakt och fint David skär bröd...



Jag är den typen som retar mig på skidbackar på ost, gropar i smöret, snea och konstiga veck på kläder efter att ha torkat "fel", OCH snea brödkakor...

Nu skrattar jag oftast åt det och det är med glimten i ögat som jag slänger gliringar åt David på frukosten och undrar var han har vattenpasset...



Såhär ser vår minsta lilla trollunge ut vid frukostbordet...

Nähe, nu är vi nästan framme, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0