Annandagsäventyret!



Sannarpsbadet i Halmstad!





Det vart helt underbart! Våra barn är helt vila i vatten och vi gjorde inget annat än rännde upp och åkte ner för rutschkanorna. Emil ville givetvis oxå åka själv så en av oss fick hela tiden åka ner först och en av oss fick vänta kvar och skicka ner honom. Sannarpsbadet är verkligen helt prefekt för oss, man hinner inte tröttna och det finns att göra för alla. Omklädningsrummen och duscharna är fina och ligger nära badet. Det enda jag inte gillar är att man bara kan äta pommes frites i,cafét. Man kan få hamburgare eller korv men bara med pommes. Vi köper inte pommes till våra barn, vi köper hellre mos eller gärna pannkakor, smörgås eller vad som helst egentligen, men inte pommes...

Vi utnyttjade nästan hela vår biljett (3,5 timme) och åkte hem strax efter 14. Emil somnade innan vi hunnit ut från parkeringen.



Storebror var inte långt efter och jag ska erkänna att jag var jäkligt trött.



Det var väldigt fint när vi åkte hem, solen sken och det var blå himmel. Vi var hemma en stund, fikade (jag lyssnade på 50 nyanser av honom) och sen åkte vi bort till mormorn och morfarn och åt Julmats-leftovers.



Idag har vi vart hemma hela dagen. Donat, tagit det lugnt, spelat spel, lagat mat (vildsvinsfärsbiffar!) och jag fick lyssnat färdigt på boken, så nu måste jag skaffa den andra för den slutade ju värdelöst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0