Buse...

Idag på morgonen när jag kom in på toa så såg toarullen ut såhär...



Tror nog att pappan var sådär glad när han fick rulla upp halva rullen från golvet i går. Det är Emil i ett nötskal, såna "hyss" gör han fler än man orkar räkna, på en dag!

Morgonen började lugnt i alla fall. Emil sover ju oftast lite länge än storebror så jag och Albin får en stund tillsammans på morgonen och sen när vi börjar få lite bråttom, då vaknar Emil. Idag han dom t.o.m med lite morgongos i soffan innan det var dax att ge sig av till skolan.



Jag hade massagetid på förmiddagen så Emil fick vara hos mormor. Efter att vi hämtat Albin i skolan gjorde vi lite mer julgodis.



Albin älskade brända mandlar!!

Det blev även en form av rischoklad & polkabräck. Kanske kan jag visa fler bilder i morrn, jag ska nämligen baka en pippitårta då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0