Dan före dan...

Idag har vi gjort en hel del!
Jag började förmiddagen med att göra mer julgodis, medan David satt på kontoret. Sen bytade vi...







På eftermiddagen åkte vi hem till mormor och morfar. Bakade pepparkakor, fikade, gammelfarmor och gammelfarfar kom och innan vi åkte hem klädde mormor & Albin granen.








Albin är så otålig, pirrig och emellanåt blir han både arg och ledsen för att det är så lång tid kvar till julafton....

När vi kom hem gjorde jag mer julgodis, knäck, fudge (2 sorter), rischoklad och rocky road har jag hunnit med i dag. Imorrn ska det bakas massa bröd och förberedas en tårta som är beställd till juldagen.

Förresten, jag lämnade ju en tårta i går med!


Nu i kväll, efter att barnen somnat (David med för den delen ) så har jag slagit in dom sista klapparna som legat i kökssoffan och väntat, NU är julen välkommen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0