En liten kik...

Det är ju helt underbart att komma ner i köket nu!
 
Visst är det rörigt fortfarande eftersom allt inte fått ny plats än men alltså ljuset, vilket ljus!
 
 
Det är fortfarande en hel del grejer kvar men inget som jag kan göra så mycket åt.
Spisen ska justeras så det hamnar i rätt höjd, det saknas lite kakel borta vid vedspisen, lister, sockel, ljusrampslist, belysningen i vitrinskåpet och så en himla massa eldosor och lock.
 
Jag ska iväg på ett ärende nu på förmiddagen och ska alldeles strax köra bort Emil till mormorn och sen ska jag röja i skåpen, pyssla och dona. Jag har några timmars kontorsjobb oxå men det ska nog inte vara omöjligt att klämma in (och kanske ett litet Gekås besök till kvällen)!
 
Underbara morgon!
Bara att få äta frukost vid ett köksbord, att man kan bli så glad av det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0