Ett år äldre....

Igår blev jag ett år äldre och det firade jag med att vara i köket hela dagen!! 3 sorters bröd blev det, jag kokade & griljerade skinka och fram på kvällen kokte jag en stor gryta risgrynsgröt. Så när familjen kom fick dom lite julkvällsmat med skinkmacka och gröt!

Till kaffet hade jag gjort en julpannacotta och en pepparkaksmousse.

Det var en lyckad dag och jag somnade med ett leende på läpparna.

Idag har jag återigen spenderat absolut mest till i köket. Bakat tårta lagat mat, ätit julmat och dekorerat tårta.





Barnen har vart utomordentligt snälla mot varandra och Albin har hjälpt till massor! Bla tjänade han pengar när han hjälpte till att hämta ved.







Nu ska jag sova gott och ladda för vinterns första bröllopsfotografering i morrn (och sen en på lördag!).

Såhär trött var Albin i kväll, han somna i mitt knä.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0