Juldagsledighet!

Jösses va underbart det är med ledighet!! Jag hade nästan glömt av hur man gör när inte telefonen piper påminnelser dagarna i ända!

På förmiddagen och en bit in på eftermiddagen slog jag två flugor i en smäll och redigerade klart bröllopsbilderna från Ange & Nisses bröllop samtidigt som jag började lyssna på boken jag fick i julklapp



Vid fyra i eftermiddags var det dax för julbord hemma hos mor & far. Det var jättegott och som vanligt blir man proppmätt! Det blev lite Astrid Lindgren filmer i soffan innan vi tog kaffe och Coronaturnering.





Det var trötta gossar vi hade med oss hem då strax innan åtta och dom somnade ovaggade båda två (alla tre egentligen, David gick och la sig vid nio...).

Innan vi åke från mor & far så fick Emil givetvis lurat med sig morfarn in på kontoret för lite youtubeande...



Nu blev det ju mycket senare än väntat för mig, tack vare Mr Grey...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0