Vinterns köld är hård...

Men va underbart!! Är det inte bara helt fantastiskt att få ha kallt och snö i december?? Jag älskar't i alla fall!

I morse kom Emil in till oss strax efter 5. Han somnade ju om ganska omgående, snarkandes, och David hade ju gått upp så jag smög upp jag med och la mig i soffan, framför brasan som David tänt.



Jag tog med mig surfplattan och läste lite bloggar. Tror till och med att jag slumrade en kvart eller så innan Emil ropade på mig. Hur som helst så va det ljuvligt!

Det var ju ruskigt kallt i morse så vi tog bilen.



Väl hemma blev det frukost och leverera en tårta. Sen skjutsade jag bort Emil till mormor medan jag fotade brudpar. Tanken va att farmor skulle hämtat Emil och haft honom idag men han hade visst tvärvägrat och då kan man inte ändra på det. Inte som andra 2-åringar med andra ord...

Jag hämtade Albin, vi handlade och hämtade ut paket innan vi åkte och hämtade lillebror.

I paketet var det skor som jag beställt till barnen, från Pax!!





Eftermiddagen var lugn, jag försökte jobba mellan sagoläsning, legobyggen, medling mm och när pappan kom hem fick jag gjort lite mer. I kväll har jag vart på Work out och sen var det ju Greys på tven. Nu blir det sängen och i morrn hoppas jag få gjort lite på kontoret, jag och min minsta huligan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0