Alltså det här är inte sant!

Albin är bättre, febern har sjunkit men han har fortfarande ingen röst.
David är betydligt bättre och har vart på benen i stort sett hela dagen, men Emil har inte vart sig riktigt lik och mycket riktigt så tempade jag honom nu ikväll och den visade 38,2°...

Det känns som ett stort hånflin, rakt upp i ansiktet!
Vi har haft sjukstuga här hemma i 2 veckor (på dagen i morrn) och nu när det äntligen vänder så hoppar skiten på nästa unge! Ska Emil var dålig lika länge så kommer jag bli tokig på riktigt.
Jag saknar människor!

Så social som jag faktiskt är så lider jag av att inte få komma ut.
Emil somnade som en stock i kväll, han la sig i sängen och drack välling och det tog inte många minuter innan han sov, det gick så snabbt att han inte ens drack upp sin välling...
Jag fick slängt ihop en liten lördags meny av sånt vi hade hemma och med ett glas vin till så blev det riktigt festligt, såhär mitt i allt elände.



Ugnsbakad lax i dillsås med ris och ärtor.

  

(Bilderna är klickbara)

Emil gillar att äta själv och då blir det snyggt och fint runt omkring...
Här äter han ris och ärtor själv.






När Emil har ätit klart så ser det ut såhär och han får sköljas av i badkaret...

Nu ska vi fortsätta kika på Gladiatorerna och Albin blir så arg när det blir paus för han är tröttare än tröttast och håller på att somna då och det vill han inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0