Cyklat!

Idag har jag och barnen vart ute och cyklat!

Eftersom det var sånt skitväder igår så lovade jag Albin att han skulle få testa sin nya cykel lite idag efter dagis, om vädret tillät och det gjorde det ju!

Efter att jag hämtat på dagis så gick vi hem och förberedde kvällsmaten och sen när pappsen kom så åt vi och sen gav vi oss ut. Den funkade givetvis toppen och den passar Albin så perfekt.
Emil satt i barnsitsen bak på min cykel och han älskar att vara ute och cykla även han.
Vi tog vägen om morfar och sen böejade det bli mörkt så vi tog en extra sväng innan vi cyklade hem.

Jag har inte vart särskillt produktiv alls faktikst idag. Jag som annars brukar få så mycket gjort, men jag har sagt det förr och jag säjer det igen, jag saknar att ha Albin hemma! När han inte är hemma så fattas det något och jag tycker inte alls att det är skönt att han är på dagis, han är där för sin egen skull, absolut inte för min!

Tvättat, dammsugit, hängt/vikt/lagt in tvätt, lagat mat, fixat med ett par fotobeställningar, lagat mat och lekt med bebisen, det är vad jag har fått gjort idag. Jag hade hoppats hinna kila ut och måla en sväng i kväll oxå, men David är fortfarande ute och grejar så vi får väl se om jag hinner med den, det beror ju helt på när han behagar komma in.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0