Det funka inte...

Det funkade faktiskt så dåligt att det nu ligger en stor, febrig, pappa i den andra soffan...

Albin hade 38,9° när han vaknade och i natt väckte David mig.
Han frös fast han var skållhet, han skakade och undrade om han kunde palta på sig kläder och sen lägga sig igen... Jag kilade ner och hämtade febertermomerern, panodil, halstabletter och vatten. Jodå, mycket riktigt så hade pappan 38,5° där mitt i natten, vid sådar 3 snåret.
Jag trodde nästan att han skulle skita i mina förmaningar och åka till jobbet ändå, men han ligger utslagen och går knappt att få liv i, stackarn. Han mumlade till om att han säkert skulle kunna åka till jobbet efter frukosten, men jag vet inte det jag, han ser inte alls pigg ut.

Hur som helst så blir det ju Vårdcentralen för vår del idag med och sen får vi väl se vad som händer med denna dagen. Något säjer mig att jag kommer att bli, om möjligt, ännu mer instängd i mitt eget hus...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Men nu får det väl vara bra snart...

2012-02-10 @ 08:49:06
Postat av: Bloggminglet 2012

Hej! Vet inte om du känner till det stora Bloggminglet som kommer att vara den 28:e april i Sthlm? Det är för alla föräldrabloggare och alla har chans att komma, läs gärna mer på vår hemsida! Hoppas vi ses :-)

2012-02-10 @ 21:31:59
URL: http://mgroup.se/bloggminglet-201

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0