Fullt ös!

Igår hade jag en fotografering på förmiddagen och sen jobb på kontoret. David och Albin hade grejer att dona med, bland annats förbereda för lekstugebyggandet.

Det blev inte mycket roligare än så på dagen men sen på kvällen var vi bortbjudna till brorsan & Julie och det var super! Vi lämnade våra båda vilddjur hos mamma och pappa för att överhuvudtaget få en chans att sitta ner och äta i lugn och ro. Vi fick jättegod mat och avslutade med spelande innan vi åkte hem.
Vi körde och hämtade upp Emil på vägen hem och sen var vi hemma vid midnatt.

I morse fick vi till och med sovmorgon!
Jag vaknade av mig själv vid kvart i 8 och sen vaknade Emil och pappan vid kvart över.
Emil har ätit mycket bättre nu de sista två dagarna och det har garanterat med det att göra, att han sover bättre.
David åkte och hämtade Albin efter frukosten och sen körde dom ut och byggde på lekstugan.

Jag och Emil tvättade sängkläder och sen körde vi till mormorn och tog en förmiddagskaffe. Jag passade även på att lämna av Emil där så jag kunde åka till Lampfabriken själv och köpa nya lampor till hallen.



Det ska givetvis upp foton, blommor och ljus på hyllan under, men visst blev det fint?
Jag ska ta bättre bilder med den riktiga kameran sen när det är klart.

Efter lampis åkte jag och Emil hem. Han fick mat och somnade, sen började jag med middagen och när grabbarna kom hem käkade vi. Sen började jag frosta av frysen och det tog ju några timmar...

Albin har vart på simskola idag och David var som vanligt med honom.
Jag och Emil passade på att baka lite frallor till kvällsmaten sålänge.



Galet goda och alla tre killarna åt som hästar!

Nu har David ockuperat kontoret så jag har hamnat i soffan ikväll,
men det gör ingenting för det är Dirty Dancing på tv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0