Hallen!



Det tar sig i hallen!

Idag vaknade barnen alldeles för tidigt, så vi gjorde oss klara och stack iväg redan vid halv 8 i morse.
Jag lämnade av barnen hos farmorn och sen åkte jag till Gekås.

Jag har handlat massor! Massor med fynd!
Ibland är jag på sånt där galet shopping humör och då kan det sluta hur som helst.
När man dessutom vart hemma med sjuka barn i 3 veckor så var det inte dumt alls att få strosa runt alldeles själv. Därför tog jag både ett och två varv runt i butiken och mellanlandade med en latte i fiket...

Det har blivit kläder till barnen och till mig.
Små krukor och ramar till hallen (som man kan se på bilderna ovan).
Nya sängkläder till Albin och till oss.
Det vanliga (shampoo, tvål, tvättmedel, våtservetter, tandkräm, kattmat mm).
Livsmedel till Kläppen.
Krokar till hallen, så vi kan ta bort hatthyllan.
Ny lykta till verandan.
mm, mm...

Nu ska jag kila ner och ta en kopp te med Albin medan Emil fortfarande sover.


Kommentarer
Postat av: Annalina

Å så fint du har i hallen! Älskar vitt vitt vitt - har tyvärr en sambo som tycker vitt är tråkigt! Så just nu står vi bara och stampar :) Kan förstå att det var skönt med egentid!

2012-02-21 @ 16:56:54
URL: http://secretmom.blogg.se/
Postat av: Ida

Ni har det SÅ fint. avis vill du skicka skivan eller vill du att jag hämtar den? Kram

2012-02-21 @ 20:24:35
URL: http://denvackrastestunden.wordpress.com/
Postat av: Mamma

Så fint det blev!

2012-02-21 @ 21:15:22
Postat av: Jennys matblogg



Så jättefin hall!



Och Ullared är verkligen toppen - låter som du hittade massa fint där! Det är alltid extra trevligt att få gå i lugn och ro och handla :-)

2012-02-22 @ 09:12:48
URL: http://minbebis.com/blogg/jennysmatblogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0