Har det vänt?

Jodå, natten har faktiskt vart helt ok. Jag var uppe vid midnatt och stoppade om (och stoppade in napp) Emil och sen sov han gott till kl 6, då fick han välling och somnade om.
David har legat på soffan hela natten men har vart uppe några gånger, bla vaknade han vid halv 6 och var vrålhungrig och satte sig och käkade frukost.
Albin vaknade vid halv 7 snåret och gick ner till pappsen och la sig och kollade på tv Själv gick jag upp vid halv 8, men då hade jag inte lyckats somna om från när jag var uppe vid 6

David är MYCKET piggare idag, men det klart, det kan vända under dagen, men han har inte alls så ont i halsen och han inte så hög feber. Albin hade bara en temp på 37,9° , hans som inte legat under 38,5° på hela veckan!
Jag blev så glad! Nu äntligen vänder det, eller?

Njae, bebisen kändes lite varm, han har iskalla hander och fötter och har suttit länge i mitt knä och bara gosat, men nää, jag tänker inte ta tempen på honom än, han bara måste få vara fortsatt frisk, nu får det banne mig vara nog!

Jag ska som sagt jobba en sväng idag så jag hoppas grabbarna klara sig och att dom mår fortsatt bra i eftermiddag/kväll!


Kommentarer
Postat av: Nina - Glamourmamman

Usch, era stackare! Krya på er!!!

2012-02-11 @ 19:57:23
URL: http://glamourmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0