Härliga vårdag!

Idag har vi haft en riktig härlig vårdag!

Jag började morgonen ganska tidigt (idag med), tack vare att Emil väckte mig...
Eftersom jag var ganska förutseendet igår så satte jag en liten deg så jag började med att baka ut den till 8 stycken härliga rågfrallor. Lagom till frukosten var dom både klara och avsvalnade.


Det blev passande nog även en bild på mintchoklad-fluffet jag fick över från igår och som nu står i kylen...

Vi tog en vända till affären idag på förmiddagen, jag hade paket att hämta ut och vi behövde handla lite med.
När i kom hem så gav jag Emil lite mat och precis som planerat så somnade han gott i bilen på vägen in till stan, där jag och Albin tog lunch (medan lillebror sov i bilen) innan vi drog vidare till Veddige.

Vi hade bestämt ett fika besök hemma hos Madde och hennes tjejjor, men först stannade vi till på Karlssons, där dom byggde om för fullt!
Vi skulle igentligen inte ha något (som vanligt) men ojojoj vad dom hade hottat upp sin avdelning med barnkläder!



Albin valde till sig, en t-shirt med Blixten McQueen och mamman valde till Emil.
Överst sen man vad det bla var i paketet vi hämtade ut på ICA på fömiddagen, ett nytt objektiv!

Vi hade en supertrevlig eftermiddag i Veddige och när klockan var 16 och jag sa till Albin att det var dax att åka hem så ville han inte alls det, ett gott betyg med andra ord!

Väl hemma svängde jag ihop ännu en omgång snabba frallor, men med lite grahamsmjöl denna gången, och överraskade mannen som vart på kurs dagen lång.

Efter kvällsmaten så var det dax för barnen att duscha, borsta tänderna och så, men först ska det givetvis busas...



Efter duschen såg det ut såhär...


Minen på dom nedersta korten är det nya nu och jag skrattar så jag kiknar varje gång han skrynklar ihop ansiktet så!

I morrn har jag fullt upp precis hela dagen så jag kanske inte hinner titta in alls men isåfall är jag tillbaka på lördag, vet ni jue!


Kommentarer
Postat av: Annalina

Jag ÄLSKAR den översta bilden på Emil när jag ligger och läser bok (?) Visst var det en härlig dag igår och hur mycket jag än älskar vintern så är det härligt när våren visar sig. Tänk att leva någonstans där det inte finns årstider? Usch, vad tråkigt.

2012-02-24 @ 08:26:09
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0