Ute!

Nu är vi ju som sagt friska!
Eller ja, snoriga bebisnäsor har vi ju såklart här hemma, men vem har inte det.
Igår efter att Emil sovit klart tog vi på oss och gick ut en sväng. Det var verkligen blött värre, men det är ju inget som bekymrar barnen, det är bara lite synd om mamman som måste ta hand om genomblöta ytterkläder i en alldeles för liten tvättstuga sen...


Det blir allt lättare för Emil att ta sig fram ute i trädgården nu. Ganska många vurpor gör han dock fortfarande men han är lika glad för det. Roligast är ju när storebrorsan krånglar och busar...



Båda barnen var ganska kalla efter en bra stund ute i trädgården så sen gick vi in och myste framför brasan.


När barnen hade lagt sig efter kvällsmaten igår så tog jag tag i en av dom enorma pappershögen på kontoret och jag insåg att jag måste komma lite ikapp så jag missade till och med House på tven...
Vid 22.30 var jag gråtfärdig och trött, men efter många om och men så fick jag ordning på lönerna och allt annat som hör det till och jag somnade som en stock när jag väl lagt mig...

Passar på att bjussa på fler bilder från dom snabba frallorna jag bakade här om dagen.


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag testade de frallorna igår till Tobbes kalas! Måste säga att jag var lite misstänksam över att de inte skulle jäsa, men smarriga blev de!!

De kommer jag testa fler gånger!

2012-02-22 @ 17:04:08
URL: http://www.annaskortoscrap.blogspot.com
Postat av: Mamma

Så milt man kan titta med de där bruna ögonen,... ibland. Han är sötare än vad som kan vara nyttigt den dära ongen!

2012-02-22 @ 20:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0