Vilken natt!

Usch och fy för att inte få sova på nätterna!
Men ännu mera usch och fy för att ha sjuka bebisar...

Emil hade ju feber när han somnade men han fick en alvedon och jag hoppades att han skulle sova gott hela natten, meeeen det blev inte riktigt så.
Han vaknade till första gången vid 21, men då räckte det att stoppa i napp och stoppa om.
När jag skulle gå och lägga mig, vid 23 vaknade han igen, varm och ledsen.
David satt fortfarande upp och kollade på tv då så jag lämnade över honom dit men det gick sådär.
Vi försökte ha honom i vår säng, men inget hjälpte!

Vid midnatt gick jag upp och gav en ipren och till slut somnade han om.
David svettades och gick ner och la sig på soffan någongång och då passade han på att lyfta över Emil till hans säng. Det varade inte så länge och vid 4 vaknade han igen och var helt otröstlig! Inget hjälpte, jag försökte verkligen med allt! Tillslut fick han en alvedon och en flaska välling i Davids knä i soffan och han somnade.
Någongång i morse, lagom till Albin vaknade så bar David upp Emil och gick själv och la sig i sängen.

Kvart över 7 vaknade jag av att Emil gnydde så jag tog med honom upp och sen dess har vi suttit i soffan. Han har feber, men jag har inte tagit den så jag vet inte hur mycket, men i natt, då vid 4 hade han 38,5°.
Vi lät David ligga kvar och där ligger han än, men vi får nog snart väcka honom så vi kan äta lite frukost för jag tänkte lämna barnen hemma hos pappan och dra iväg på auktion nämligen...


Kommentarer
Postat av: Ida & Jouline

Stackare :( varför skall de små bli sjuka. Här hostas de och snörvlas :(

Krya på kramar till er.

2012-02-13 @ 10:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0