Det är HELT galet!!

Om ni undrar varför det är så tråkigt och tomt på spännande vardagspyssel så är det för att jag har haft kontorstjänst precis hela dagen, med några mat och kaffepauser bara.

Jag har haft massa bilder att gå igenom. JDL Byggservice hade fakturor att lägga in och betala, Charlottes Foto hade även lite bokföring och så drar ju en ny säsong med SCF igång nu där jag fortfarande sitter som kassör, så jag börjar bli ordentligt trött på både datorskärmen och kontorsstolen vid detta laget...

Men det är ju inte det som rubriken tyder på, det är ju Facebook-tävlingen som jag drog igång i eftermiddags.
Då hade jag inte många "gillare" men på bara några timmar ser det nu ut såhär och med en kurva som pekar RAKT upp!


Ser man inte så kan man klicka upp denna.



Stort TACK till er alla som vart inne och "gillat"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0