Idag blir det inte många rader skrivna....

Idag är det fullt ös, hela dagen!

Jag passar på att sätta ner rumpan nu i några minuter medan bebisen fortfarande sover i bilen.
En kopp te här bredvid och sprakade brasa i vardagsrummet.

Vi började morgonen något stressigt. Emil sov länge, till kvart över 8 och sen var cirkusen igång.
Alla skulle kläs, vi skulle ha med vagnen ut i bilen, frukost, packa dagisväskan, ha med kort och faktura till en kund, köpa bröd på vägen till dagis, lämna av Albin och köra vidare till Li och Alice!

Väl där var jag genomsvettig! Vi började med lite innelek och en kopp kaffe, sen tog vi en lång, härlig promenad (även gansla hal bitvis...) och när vi var tillbaka började Li med lunchen.
Vi stannade kvar och åt, sen körde vi hem och jag tog en extra runda bara för att Emil skulle somna och nu sover han som sagt gott, men jag ska strax väcka honom. Snart kommer mormorn, hon får se efter bebisen en stund medan jag jobbar i studion och tills pappan kommer hem.

Senare i kväll blir det Work-Out och sen lär jag somna gott...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0