Jag har blivit utmanad!

Jag har fått en utmaning från Ida!

1) Vad gjorde du för tio år sedan?

Då hade jag nästan precis fyllt 20 år och var i full färd med att flytta hem till mamma och pappa igen, efter att ha bott ihop med min dåvarande sambo Micke. Jag jobbade på Gekås.

2) Vad gjorde du för ett år sedan?

Idag för exakt 1 år sedan så var jag och David inne på Socialkontoret och skrev på pappret som gjorde David till pappa för Emil. Albin var hos mormorn.

3) Fem snacks du gillar

♥ Choklad i alla dess former
♥ Russin 
♥ Popcorn
♥ Nötter
♥ Polkagrisar

4) Fem sånger du kan hela texten till

Massor av barnvisor!
Vi har några som går runt, runt runt och det är
- Imse Vimse Spindel,
- I ett hus i skogen slut,
- Nyss så träffa jag en krokodil,
- En kulen natt natt natt,
- En sockerbagare

5) Fem saker du skulle göra om du var mångmiljonär

♣ Betala lånen
♣ Köpa en stor husbil och skaffa C-kort
♣ Köpa en liten gård strax utanför byn
♣ Spara massa till oss och barnen
♣ Köpa en stuga i Norska Fjällen

6) Fem dåliga vanor

♦ Biter på naglarna (försöker sluta)
♦ Irriterar mig på småsaker
♦ Äter lite för mycket onyttigt
♦ Höjer rösten ofta
♦ Äter på tok förlite grönsaker...

7) Fem saker du gillar att göra

• Baka/laga mat
• Fota & Redigera
• Umgås med familjen
• Åka på skidsemester och ut med husbilen
• Kolla på Sidvagnscross


8) Fem saker du aldrig skulle klä dig i, eller köpa

∞ Skinnkläder
∞ Magkorta tröjor
∞ Shorts med strumpebyxor/tights under
∞ Loafers
∞ One Piece

9) Fem favoritleksaker

-
Mobiltelefonen
- Datorn
- Mitt Gameboy (används knappt)
- Min kompletta samling Vänner-filmer
- Bilen (?)

Jag är lika tråkig som vanligt och utmanar den som vill vara med!


Kommentarer
Postat av: Ida & Jouline

Kul att läsa :)

2012-01-25 @ 20:14:49
URL: http://idaochjouline.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0