Mitt i packningen!

Just nu är jag mitt i packningen men fick ta en liten kaffepaus för att orka med.
Emil har haft ont i munnen i natt så det har vart väldigt sisådär med sömnen och jag har lyckats skrapa ihop hela 4 timmar och det är min kropp inte van vid....

Jag har inga nya fina bilder att bjussa på men jag tömde mobilen och dom kan jag ju visa, även om mobil kameran är riktigt skitdålig.



Jag hittade även en liten filmsnutt som jag bara måste visa.




Emil älskar denna låten och vill helst lyssna om och om igen.
Ser han att vi sitter vid datorn som kommer han och vill krypa upp i knät och säjer "mamamaaaa"!

Nähe, kaffet slut, jag får fortsätta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0